עמותת 'בית הגלגלים' מסייעת לילדים, בני נוער ובוגרים עם מגבלות פיזית.
לעמותה, המפעילה שישה בתים בפריסה ארצית, הפתוחים לאוכלוסיות שונות מכל חלקי החברה הישראלית
דרוש/ה מנהל/ת משרד למטה העמותה (הרצליה)
התפקיד כולל:
-
מענה שוטף לטלפון ולמייל, ריכוז כלל הפניות הנכנסות וניתובן לגורמים הרלוונטיים
-
ניהול אדמיניסטרציית מטה (דואר, הפקדות בבנק, ציוד משרדי וציוד מחשוב וכד')
-
סיוע בתיאום יומן המנכ"ל ותיאום פגישות רבות משתתפים
-
אחריות על נראות ותקינות קומת המשרד והציוד בה לרבות אירוח מבקרים
-
אחריות על רישום כלל ההכנסות במערכת פנימית
-
ריכוז עבודת ארגון עם מערכת CRM (SALES FORCE)
-
ניהול קשרי העבודה של העמותה מול ספקים במגוון תחומים (מחשוב, תקשורת, סליקה וכיו"ב)
-
ניהול יומן שבועי של חדרי פעילות ונקיטה ביוזמות שונות להשכרת החדרים לגורמי חוץ
-
ריכוז תחום מלגאים ומתנדבים
-
תמיכה תפעולית בפונקציות המטה (משאבי אנוש, פיתוח משאבים, כספים) ובמשימות נוספות עפ"י הצורך
דרישות:
-
אמונה עמוקה ביכולתו וזכותו של אדם עם מוגבלות להיות שותף שווה ופעיל בחברה – חובה :-)
-
השכלה אקדמאית – חובה
-
ניסיון בניהול משרד – חובה, עדיפות לבעלי/ות רקע במגזר החברתי
-
שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת ובפרט בתוכנות האופיס – חובה
-
אנגלית ברמה טובה
-
ניסיון בעבודה עם מערכת SALES FORCE – יתרון.
-
יחסי אנוש מעולים ויכולת גבוהה במתן שירות, סדר וארגון, יסודיות, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות וממשקים, מוסר עבודה גבוה
עבודה במשרה מלאה בימים א'-ה' במשרדי העמותה בהרצליה.
(החלפה לחל"ד לכעשרה חודשים עם אפשרות להמשך במקרה של התאמה)
להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים ל- ora@beitgalgalim.org.il
רק פניות מתאימות תענינה.