top of page

 

עמותת 'בית הגלגלים' מסייעת לילדים, בני נוער ובוגרים עם מגבלות פיזית.

לעמותה, המפעילה שישה בתים בפריסה ארצית, הפתוחים לאוכלוסיות שונות מכל חלקי החברה הישראלית

דרוש/ה מנהל/ת משרד למטה העמותה (הרצליה)

‎‎‎התפקיד כולל:

  • מענה שוטף לטלפון ולמייל, ריכוז כלל הפניות הנכנסות וניתובן לגורמים הרלוונטיים

  • ניהול אדמיניסטרציית מטה (דואר, הפקדות בבנק, ציוד משרדי וציוד מחשוב וכד')

  • סיוע בתיאום יומן המנכ"ל ותיאום פגישות רבות משתתפים

  • אחריות על נראות ותקינות קומת המשרד והציוד בה לרבות אירוח מבקרים

  • אחריות על רישום כלל ההכנסות במערכת פנימית

  • ריכוז עבודת ארגון עם מערכת CRM (SALES FORCE)

  • ניהול קשרי העבודה של העמותה מול ספקים במגוון תחומים (מחשוב, תקשורת, סליקה וכיו"ב)

  • ניהול יומן שבועי של חדרי פעילות ונקיטה ביוזמות שונות להשכרת החדרים לגורמי חוץ

  • ריכוז תחום מלגאים ומתנדבים

  • תמיכה תפעולית בפונקציות המטה (משאבי אנוש, פיתוח משאבים, כספים) ובמשימות נוספות עפ"י הצורך

דרישות:

  • אמונה עמוקה ביכולתו וזכותו של אדם עם מוגבלות להיות שותף שווה ופעיל בחברה – חובה :-)

  • השכלה אקדמאית – חובה

  • ניסיון בניהול משרד – חובה, עדיפות לבעלי/ות רקע במגזר החברתי

  • שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת ובפרט בתוכנות האופיס – חובה

  • אנגלית ברמה טובה

  • ניסיון בעבודה עם מערכת SALES FORCE – יתרון. 

  • יחסי אנוש מעולים ויכולת גבוהה במתן שירות, סדר וארגון, יסודיות, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות וממשקים, מוסר עבודה גבוה

 

עבודה במשרה מלאה בימים א'-ה' במשרדי העמותה  בהרצליה.

(החלפה לחל"ד לכעשרה חודשים עם אפשרות להמשך במקרה של התאמה)

להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים ל- ora@beitgalgalim.org.il  
 

רק פניות מתאימות תענינה.

bottom of page