לעמותת בית הגלגלים
דרוש/ה מנהל/ת משרד בהרצליה
עמותת 'בית הגלגלים' מסייעת לילדים, בני נוער ובוגרים עם מגבלות פיזית. העמותה מפעילה שישה בתים בפריסה ארצית, הפתוחים לאוכלוסיות שונות מכל חלקי החברה הישראלית.
התפקיד כולל:
-
מענה שוטף לטלפון ולמייל, ריכוז כלל הפניות הנכנסות וניתובן לגורמים הרלוונטיים
-
סיוע בתיאום יומן המנכ"ל ותיאום פגישות רבות משתתפים
-
אחריות על נראות ותקינות קומת המשרד והציוד בה (ציוד משרדי, פינת קפה וכיו"ב)
-
אירוח מבקרים לרבות דאגה לשתייה, כיבוד וכיו"ב
-
ניהול קשרי העבודה של העמותה מול ספקים במגוון תחומים (מחשוב, תקשורת, סליקה וכיו"ב)
-
הקלדת סיכומי ישיבות ושליחתם לגורמים הרלוונטיים
-
ניהול יומן שבועי של חדרי פעילות ונקיטה ביוזמות שונות להשכרת החדרים לגורמי חוץ
-
ריכוז תחום מלגאים ומתנדבים
-
סיוע בניהול אתר האינטרנט ודף הפייסבוק, ניוזלטר, עבודה מול ספקים חיצוניים וכיו"ב
-
תמיכה תפעולית בפונקציות המטה (משאבי אנוש, פיתוח משאבים, כספים) ובמשימות נוספות עפ"י הצורך
דרישות:
-
ניסיון מוכח בניהול משרד – חובה, עדיפות לבעלי/ות רקע במגזר החברתי
-
השכלה אקדמאית – חובה
-
שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת ובפרט בתוכנות האופיס – חובה
-
רמה טובה באנגלית, כלל המיומנויות – חובה
-
יחסי אנוש מעולים ויכולת גבוהה במתן שירות, סדר וארגון, יסודיות, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות וממשקים, מוסר עבודה גבוה, חיבור לערכי העמותה ורצון לתרום ולהשפיע!
-
העבודה במשרה מלאה במטה העמותה בהרצליה, ימים א'-ה'.
הגשת מועמדות באמצעות הקישור שלהלן, פניות מתאימות בלבד תיענינה: