לעמותת בית הגלגלים

דרוש/ה מנהל/ת משרד בהרצליה

עמותת 'בית הגלגלים' מסייעת לילדים, בני נוער ובוגרים עם מגבלות פיזית. העמותה מפעילה שישה בתים בפריסה ארצית, הפתוחים לאוכלוסיות שונות מכל חלקי החברה הישראלית.

‎‎‎התפקיד כולל:

  • מענה שוטף לטלפון ולמייל, ריכוז כלל הפניות הנכנסות וניתובן לגורמים הרלוונטיים

  • סיוע בתיאום יומן המנכ"ל ותיאום פגישות רבות משתתפים

  • אחריות על נראות ותקינות קומת המשרד והציוד בה (ציוד משרדי, פינת קפה וכיו"ב)

  • אירוח מבקרים לרבות דאגה לשתייה, כיבוד וכיו"ב

  • ניהול קשרי העבודה של העמותה מול ספקים במגוון תחומים (מחשוב, תקשורת, סליקה וכיו"ב)

  • הקלדת סיכומי ישיבות ושליחתם לגורמים הרלוונטיים

  • ניהול יומן שבועי של חדרי פעילות ונקיטה ביוזמות שונות להשכרת החדרים לגורמי חוץ

  • ריכוז תחום מלגאים ומתנדבים

  • סיוע בניהול אתר האינטרנט ודף הפייסבוק, ניוזלטר, עבודה מול ספקים חיצוניים וכיו"ב

  • תמיכה תפעולית בפונקציות המטה (משאבי אנוש, פיתוח משאבים, כספים) ובמשימות נוספות עפ"י הצורך

דרישות:

  • ניסיון מוכח בניהול משרד – חובה, עדיפות לבעלי/ות רקע במגזר החברתי

  • השכלה אקדמאית – חובה

  • שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת ובפרט בתוכנות האופיס – חובה

  • רמה טובה באנגלית, כלל המיומנויות – חובה

  • יחסי אנוש מעולים ויכולת גבוהה במתן שירות, סדר וארגון, יסודיות, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות וממשקים, מוסר עבודה גבוה, חיבור לערכי העמותה ורצון לתרום ולהשפיע!

  • העבודה במשרה מלאה במטה העמותה בהרצליה, ימים א'-ה'.
     

הגשת מועמדות באמצעות הקישור שלהלן, פניות מתאימות בלבד תיענינה:

http://www.tfaforms.com/359754?tfa_1=01729&tfa_16=FBK

  • Facebook Social Icon
כל הזכויות שמורות לעמותת בית הגלגלים
בית הגלגלים