קבוצת גלגלון

Updated: Sep 4, 2018

בס"ד

את היום הראשון התחלנו בבריכה מונגשת ומעוצבת מדהים.

מלאנו את הבריכה באביזרים, חילקנו חולצות לכולם והשתוללנו ממש, עם מוזיקה כמובן.

אחרי הבריכה נסענו לאירוע מרגש ומכובד של סיכום שנתיים פעילות בשלוחה החרדית.

האירוע התקיים בישיבת "אש התורה" מול הכותל המערבי, בהשתתפות בנות שתי הקבוצות, המתנדבות, האימהות וההנהלה של בית הגלגלים; פנינה, יונתן, אורה ורותי.

היו דברי ברכה במוטיב של בית, כאשר ההנהלה ייצגו את הדלת, החניכה את הסלון, האימא את המטבח והמתנדבת את החצר.

לאחר מכן היתה ארוחת צהרים, וצפינו בהתלהבות בקליפים של השנתיים האחרונות שכללו גם תמונות מהנופשונים הנוכחיים.

ואז היה חידון טריוויה אטרקטיבי עם קליקרים שחיבר את כל הקהל להוואי ולכיף של בית הגלגלים.

רצינו מאוד לעלות לסיום לגג של "אש התורה" הצופה על הר הבית אבל הוא היה בשיפוצים,

במקום זה ירדנו לחדר חשוך מעוצב מדהים, שם צפינו בסרטון קטן בו נראים אנשים מכל העולם, כל אחד ובקשתו הוא: להצליח במשחק, להבריא, להצליח בלימודים ועוד ואז איך כל הבקשות שלהם מגיעות הישר אל הכותל... משם יצאנו לרחבת הכותל לתפילה מרגשת.

לסיום ולהוקרה כל מתנדבת ובת קיבלו לוח זמנים לשנת תשע"ט עם הכיתוב: מסביב לשעון, בית הגלגלים.

את הלינה של אותה לילה עשינו באבן ספיר ומיד למחרת השכמנו כדי לצאת לצפון.

ושוב מוזיאון מדעטק בחיפה אירח אותנו עם תערוכה על טכנולוגיה מיוחדת ממש, היתה שם אפשרות לצבוע ציורים שהמוזיאון הכין, לסרוק אותם ואז זה השתלב במסך הגדול על הקיר. כמובן שכתבנו בכל פינה אפשרית "גלגלון" "בית הגלגלים" "ומחנה קיץ תשע"ח" כדי שכל מי שנמצא במוזאון ידע שאנחנו כאן.

משם המשכנו לפארק הכט שנמצא על חוף הים. אכלנו שם ארוחת צהרים מאוחרת, עלינו גם לאומגה ואל תשאלו איך, והצטלמנו תמונות מרהיבות.

שם נאלצנו לשלוח ילדה לרופא עקב תלונות על כאבים. לבסוף המדריכות בילו עם הילדה כל הלילה והאנשים בבית חולים לא הבינו למי יש זמן ומצב רוח להצטלם ולהתבדח...

בינתיים הגענו אנחנו עייפות ומרוצות לבית בבוסתן הגליל, התפרקנו והכנו אוכל נורא טעים.

ביום רביעי קמנו לבוקר רגוע עם ארוחה מפנקת.

את האמת שהיו תוכניות... אבל כמעט כולן העדיפו פשוט לנוח ולחלום ולשיר מול הים. לא בחינם קראו למחנה שלנו "גלגל ים" מי-ם אל ים.

אחרי ארוחת צהרים, יצאנו לחוף הים הצמוד לבוסתן, נכנסנו למים, הצטלמנו, שרנו שירי נשמה, כתבנו כיתובים בחול ולא עזבנו עד שהחשיך ממש...

חזרנו הביתה להתקלח ולהתארגן ובינתיים המדריכות חילקו את הקבוצה לשתיים והיתה תחרות מי כותבת את ההמנון היפה ביותר על המנגינה שנבחרה. היו מלא הברקות ומושגים שרק מי שבקבוצה מבינה אותם. ואז זה נשלח לאולפן.

באמצע ארוחת ערב "על האש" הגיעה ההפתעה- ההמנון שרק לפני שניה שרבטנו אותו.

ההתלהבות היתה בשמיים ולא גמרנו לשיר ולקפוץ אותו.

ואחרי הכול עוד ראינו סרט עד שכמעט הגיע הבוקר והלכנו לחטוף תנומה קצרה.

ביום חמישי ארזנו את עצמנו ועזבנו את הבית בצפון לכיוון פארק אקו חדרה.

הפארק חדש ונגיש, עם מתקנים מעניינים, אגם יפיפיה ויש בו גם מסלול חמוד של גבעות קטנות בהם טסנו עם כסאות הגלגלים.

משם נסענו ליער עמינדב ועשינו טיולי ג'יפים בסבבים אטרקטיביים, לאחר הסיבוב השני המנוע עשה בעיות, זה היה ממש מפחיד ובצער רב נאלצנו לוותר על סיבוב נוסף, נשלים אותו בהזדמנות קרובה אחרת.

במקביל אפינו פיתות בטאבון על האש ואכלנו את כל כמויות האוכל שנשארו.

סיימנו בירושלים עייפות נורא אבל באמת שלא היה אכפת לנו יום נוסף...

וההמנון שלנו:

ים שמחה נפרץ

מחנה פצץ

כאפ כאפ כאפ א פלאץ.

(השורה האחרונה היא בדיחה פנימית שלנו...)