קבוצת גליגל

Updated: Sep 4, 2018

בס"ד

יום רביעי כ"ז אב, מחנה הקיץ השני של גליגל יצא לדרך.

למחנה שלנו השנה קראו "כפולות" בסימן של שנתיים לקבוצה ובשל העובדה שלכל חניכה יש מדריכה וביחד הכוח שלנו כפול.

אחת המדריכות הכינה סיכות ראש עם כתובים במוטיב של שתיים והבנות יצרו מזה אוסף חמוד לאורך כל המחנה.

"אני בחופשה, נא לא להפריע!" היה הכיתוב על החולצות שלנו, ועם מוזיקה והרבה מרץ נסענו לחיפה.

מוזאון מדעטעק בחיפה אירח אותנו לארבע שעות עמוסות. נהנינו מכל שניה. התערוכות היו מעניינות. לא הרגשנו שהזמן עובר כמעט. פגשנו שם את רותי המדריכה של בית הגלגלים שנהנתה ממש להכיר את הקבוצה.

משם המשכנו לפארק הכט שנמצא על חוף הים. אכלנו שם ארוחת צהרים, שיחקנו במתקנים והצטלמנו תמונות מרהיבות.

ואז הגענו עייפות ומרוצות לבית בבוסתן הגליל שם אכלנו ארוחת ערב בשרית טובה.

ביום חמישי קמנו לבוקר רגוע עם ארוחה מפנקת.

המדריכות הכינו תוכנית גיבוש חוויתית, ואחר כך ישבנו לסדנא של הכנת קישוט לסוכה, ומיד לאחר מכן ראינו סרט.

אחרי ארוחת צהרים, יצאנו לחוף הים הצמוד לבוסתן, נכנסנו למים, השתוללנו קצת, כתבנו כיתובים בחול ואפילו ראינו דייג שהראה לנו דג אמיתי שדג כמה דקות לפני... היה כיף ומעייף.

חזרנו הביתה לארוחת ערב על האש עם שולחנות ערוכים בחוץ ושרנו בקומזיץ עד שהעיניים של כולן נעצמו.

למחרת ביום שישי, קמנו מוקדם כדי לארגן את הבית ולצאת לכיוון ירושלים.

הגענו לירושלים בשעות הצהרים ישר לבריכה חדשה ומונגשת. ועם מוזיקה ואביזרים נהננו עד הגג.

משם המשכנו לאבן ספיר, הבית שלנו, להתארגנות לשבת.

היתה שבת שמחה באווירה מדהימה ובה נפרדנו ממנהלת יקרה ואהובה. בגלל שקשתה עלינו הפרידה, הוחלט על מפגש נוסף ביום שני הקרוב לנופשון