קבוצת האריות

הכרנו אי שם באוקטובר של השנה שעברה במפגש הראשון בבאולינג, אוחזים ידיים להורים ולא משחררים כל כך מהר, שואלים שאלות, מחייכים ולא מתמסרים במהירות.

משם התגבשה לה קבוצה, הכירה את בוסתן הגליל בעזרת משחק חפש את המטמון, עשתה כמה שבתות עם נוף לים וקינחה במחנה קיץ, ה-מחנה הכי שווה שיש.

התחלנו את המחנה במפגש קבוצתי וחלוקת חולצות צהובות בולטות במיוחד במרכז המבקרים של מפעל שטראוס. כל ההורים הגיעו עם הילדים מצוחצחים ונרגשים ולאחר פרידה קצרה נשארנו כל הקבוצה יחד ליומיים קסומים.

נכנסנו לסיור במפעל בו שיחקנו משחקים, אכלנו מעדנים וראינו מכונות ענקיות ממלאות גביעי מילקי. הטיול נמשך למשחקייה בקריית אתא שם ביזבזנו אסימונים במשחקים השונים, שרה קרעה את המדריכים בהוקי אוויר, דשה רכבה על אופנועים וטל זכה בכל הקופה בהימורי על צבעים. נשנשנו פיצה חמה וטעימה וקיבלנו פרסים מכל הכרטיסים שאספנו במתקנים.

הגענו הביתה לבוסתן הגליל ולמדנו מאדם איך מכינים גלידה ביתית. חתכנו, כתשנו, ערבבנו והקפאנו ואז חיכינו לתערובת שהסתובבה במכשיר המיוחד. המשכנו לטיול קטן לפרגולת הים ובנתיים יהודה הכין לנו ארוחת ערב טעימה. זללנו ומיד כבר התחילו פיהוקים שמעידים על היום הארוך ומלא פעילויות שהיה.

בבוקר קמנו לריחות של פנקייקים, אכלנו מהגלידה שהכנו אתמול וזללנו טוב טוב כדי שנצבור כוח להמשך היום.

המשכנו לבריכת עברון, שם השתוללנו במים במשך שעתיים לפחות ותוך כדי הגיעו לאט לאט כל ההורים של כולם והצטרפו לחגיגה במים. יהודה ונועם הכינו לנו ברביקיו חגיגי וכולנו אכלנו יחד על הדשא וסיכמנו את היומיים הכיפים שלנו יחד.

היה מאוד כיף לחגוג את סיומו של החופש הגדול יחד, ולמרות שגם קצת עצוב להיפרד, הכי היה כיף לראות איך בקצת פחות משנה יש קבוצה חדשה וחייתית במיוחד בבית הגלגלים - מהילדים שקצת חששו, הורים שהתקשו להעביר את השרביט למדריכים שאינם מכירים, אי שם ליד הים נוצרה קבוצה קסומה: האריות!