קבוצת הסוריקטות

Updated: Sep 1, 2018

מספר: סשה ביום שישי בבוקר התאספנו כולם בבנייני האומה בירושלים. חיכינו לאוטובוס נרגשים לקראת המחנה ויצאנו לדרך. החום קצת הקשה אבל האוטובוס ממוזג ונעים והדרך עברה בשלום. בצהריים הגענו לבית הצפוני בבוסתן הגליל, מקום מאוד יפה ונעים ליד הים.

איך שהגענו התחלקנו לקבוצות לסדנת אפייה. קבוצה אחת הכינה עוגיות חמאה עם סוכריות, קבוצה שנייה הכינה חלות וקבוצה שלישית קאפקייס בצורת מפלצות צבעוניות. אני הייתי בקבוצה של הקאפקייס והכנתי איש שלג ממש טעים.

שיחקנו קצת בחוץ במשחקי כדור, עשינו קבלת שבת וישבנו כולנו סביב השולחן לארוחה חגיגית ומהר מאוד נרדמנו במיטות.

בשבת יצאנו לפעילות של "חכם בשמש" שהתקיימה בחוץ מתחת לשמשיה. למדתי בסוף שאם אתה יוצא בלי כובע וקרם הגנה צריך ישר לחפש צל. אחרי אורחת צהריים יצאנו מהבית וחגגנו לרות, לאוסקר ולי יום הולדת. שרו שירי יום הולדת, בירכנו אחד את השני ואכלנו מהקאפקייס שנשארו. בנוסף, שירה, אחת המדריכות, לימדה אותנו את "ריקוד המחנה" לצלילי השיר "על כביש החוף" של סטטיק ובן אל.

ביום ראשון התעוררנו מוקדם והתארגנו מהר מהר לבריכה בקיבוץ רגבה. הגענו למקום מאוד יפה ומזמין. עשינו מלחמת מים מאוד מאוד מאוד גדולה, שחינו והשתוללנו בבריכה. בריכה זה תמיד טוב! אחרי שעתיים בערך יצאנו לאכול פיצות ופירות, שתינו קולה ופאנטה ושמענו מוזיקה והיה ממש כיף וטעים.

אחרי הבריכה חזרנו לבית הגלגלים עשינו מקלחות וראינו סרט שמספר על ארנבת קטנה וחמודה. החלום של הארנבת הזאת להפוך להיות שוטרת ולעצור את השועלים הרעים שמתנכלים לחיות אחרות.

לארוחת הכנו פויקה, ותוך כדי הארוחה ישבנו על הדשא ושרנו שירים עם גיטרה.

ביום שני התחלנו את הבוקר בפעילות יצירה בחול שנקראת "החול יכול", ואחריה הלכנו לחדר בריחה בנושא בובספוג, ואני נכנסתי לחדר הבקרה ונתתי רמזים לקבוצה שהייתה בחדר הבריחה.

נסענו לקניון לב המפרץ, אכלנו שם צהריים, ושיחקנו "חפש את המדריך", משחק שהמטרה בו היא למצוא את המדריכים שהתחפשו לאנשים אחרים. אהבתי את התחפושת שירה ויובל, שהתחפשו לזוג חרדים נשואים. אני הגעתי למקום שני, ובמקום הראשון זכה אוסקר. כשחזרנו לבית הגלגלים הייתה פעילות של הכנת סליים, באחריות ליאל, אחת החניכות.

את יום שלישי התחלנו בארוחת בוקר עם שקשוקה, פנקייקים וקורנפלקס מהרבה סוגים. מיד ארגנו את התיק ויצאנו לסרט בקניון. אחרי הסרט וארוחת צהריים הגענו לחדר קריוקי ושרנו כל מיני שירים. היה לנו כיף, והיה כיף להראות לאנשים את הכישרון שלי.

אחרי שיחת סיכום עלינו על האוטובוס שייקח אותנו הביתה. אני רוצה להגיד תודה לכל המדריכים מכל החניכים על העבודה הקשה והמהנה בשבילנו.