קבוצת מתגלגלים בצחוק

Updated: Sep 5, 2018

התרגשנו להיפגש כולם אחרי תקופה של הפוגה. עלינו בזריזות על האוטובוס, אספנו את כולם בדרך והגענו למלון יהודה בירושלים. הפעילות האהובה עלינו כקבוצה, לכן היה ראוי שנתחיל במלחמת מים בבריכה של המלון וארוחת צהריים מפנקת.

משם נסענו למוזיאון המדע, הצטלמנו עם סלב! (הראל מויאל) למדנו על ואקום וחנקן מימי - היה מגניב בטירוף!

בסוף היום הגענו לבית הירושלמי באבן ספיר, התארגנו, התקלחנו וסיימנו את היום. היום השני היה בסימן הישרדות בשטח. למדנו על הסוואה, מפות, מקורות המים של ישראל. עבדנו יחד כקבוצה! לאחר ארוחת צהריים נסענו ליער עמינדב להמשך פעילות שטח, עכשיו שלמדנו כל כך הרבה....המשכנו במשימות עד עד שצברנו מספיק נקודות לזולה מפנקת, פויקה טעים ונשנושים.

בשלישי התחלנו את היום באקווריום החדש בגן החיות. ראינו מלללאאא דגים, ואפילו כרישים! למדנו על סוגי הדגים בכל הימים של ישראל, הארסיים, הצבעוניים, הגדולים, הקטנים, אפילו דגים שנראים כמו אבנים!

אחרי שראינו את כל הדגים במים, גם לנו התחשק אז נסענו לבריכה בארמון הנציב! בילינו, שחינו, השפרצנו, ורק כשנמאס חזרנו לבית לצפות ב"מואנה".

למחרת, המשכנו בנושא האהוב עלינו - מים! משימות, בועות סבון ענקיות, בריכה מפנקת וכמובן מלחמת מים כמו שרק אנחנו יודעים. אחרי שהתייבשנו ואכלנו הגיע הזמן לחגוג!! די ג'יי יוגי האדיר הקפיץ את הרחבה עד השעות הקטנות.

היום האחרון היה יום ירושלמי טיפוסי. היינו במעלית הזמן, למדנו על ההיסטוריה של ירושלים, קדושתה לשלוש הדתות הגדולות והמלחמות לכיבושה. ארוחת הצהריים הייתה בשוק מחנה יהודה, כל אחד בחר בסטה, הזמין ושילם בעצמו על המנה.

את הקייטנה סיימנו בכותל. שמנו פתק עם בקשה אישית והפרחנו בלונים עם איחולים לעולם.

תעלינו לאוטובוס עייפים אך מרוצים, מחכים לשבתות!