קבוצת עגלגלים

ביום ראשון הגענו לבית הירושלמי באבן ספיר, שמחים ומתרגשים. משם הוזנקו למשחק מטורף - "המירוץ למיליון" ברחבי ירושלים. הגנו לכיכר החתולות, לשוק מחנה יהודה ולעוד הרבה מקומות. בתוך המשחק היינו צריכים להתנהל עם תקציב שיספיק לנו לאוכל ולנסיעות ברכבת הקלה. היתה לנו גם משימת הסברה על העמותה לעוברי אורח, וכמובן איך אפשר בלי סלפי למזכרת. חזרנו לאבן ספיר עייפים אך מרוצים.

את היום השני למחנה התחלנו בפעילות "מסע אל עצמי" ברחבי הבית ואחר הצהריים יצרנו חולצות מהממות בשיטת ה"טאי דאי".המשכנו להכנת עציצים מבטון וקינחנו בקומזיץ מושקע. ביום השלישי נסענו ל"עולם המים" של גן החיות התנ"כי. נהנינו מחוויה מיוחדת במינה, הרגשנו כאילו צללנו למצולות הים.

בצהריים הגיע אלינו השף ירון וינקלר שהכין איתנו ארוחת צהריים. הכנו פוקצ'ות, לחמים מסוגים שונים

ואנטיפסטי. היה טעים!

אחר הצהריים התייפיפנו וצאנו לקרוע את העיר בסינמה סיטי, שם התחלקנו לקבוצות קטנות ואכלנו ארוחת ערב במסעדות שונות. ביום הרביעי התעוררנו בנחת וצבענו את עציצי הבטון שהכנו ביום שני. יצא מעלף! בהמשך הגיעה אלינו בת ציון שהעבירה לנו סדנת צחוק מגוונת שכללה פנטומימה, אילתורים והרבה הרבה צחוק.

אחר הצהריים יצאנו לבלות בבריכה, שחינו, שיחקנו כדור עף במים, השתוללנו ונהנינו. יום חמישי הגיע ואיתו נסענו לבאולינג בבית שמש, שם התחלקנו לקבוצות והתחלנו לשחק...היה כיף! אחרי שסיימנו נסענו לנווה שלום ושמענו על היישוב המיוחד שגרים בו ערבים ויהודים ביחד. התארחנו אצל גד המדריך אכלנו ארוחת צהריים טעימה מאוד. עשינו פעילות סיכום וצפינו במצגת סיום שהכינו לנו ונפרדנו לשלום מכולם. כבר מחכים לשבת הראשונה של הקבוצה אחרי הקיץ...