קבוצת הגורילות

Updated: Sep 1, 2018

מספר: מתן

ביום רביעי הגעתי לבית הגלגלים שנמצא בבוסתן הגליל, התארגנתי ועליתי לאוטובוס. נסענו מהגליל לירושלים והגענו לכנסת ישראל. ראינו את אולם המליאה, מגילת העצמאות ועוד דברים מרתקים. האנשים שקיבלו אותנו נראו מאוד רציניים ומסודרים עם החליפות שלהם.

משם המשכנו לארוחת צהריים בגן הוורדים הסמוך. לאחר ששבענו, נסענו לסינמה סיטי ירושלים לצפות בסרט "מפלצת של מלון 3". היה לנו אולם פרטי משלנו והסרט היה מצחיק ממש. שיפודי ציפורה ירושלים פינקו אותנו בארוחת ערב טעימה ומשם נסענו לאבן ספיר עייפים אך מרוצים.

לאחר שהתעוררנו ואכלנו ארוחת בוקר, עלינו לאוטובוס ונסענו לגן החיות התנכי. ראינו קופים ,פילים ועוד המון חיות. בצהריים נסענו לבריכה במעלה החמישה. היה כיף גדול! את הערב סיימנו ב'על האש' בבית הירושלמי.

את שישי בבוקר התחלנו בסדנת תיאטרון פלייבק שהייתה מצחיקה ומשמעותית. משם המשכנו לסיור באולפני חברת החדשות בנווה אילן. סיור שאני ותם לבני ארגנו. את הסיור הדריך מתן יעקב החזאי המדהים! בסיום קיבלנו במתנה כובעים וספלים. חזרנו לאבן ספיר, צפינו בסרט והתכוננו לשבת.

בשבת הייתה לנו פעילות גיבוש מהנה שאני וטופז הכנו ביחד עם המדריכות הודיה ועדי. אכלנו ארוחת צהריים טעימה, נחנו, צחקנו ונהנינו מהזמן ביחד.

קמנו ליום האחרון של המחנה האדיר שלנו. אכלנו פנקייקים מפנקים ונסענו לנתב"ג, לסיור מעניין ומרתק במיוחד.

את המחנה סיימנו במסיבה עם די ג'יי וצלם מגנטים בבית האהוב עלינו- הבית הצפוני! היה נהדר. אני כבר מחכה לקיץ הבא.